Kultuurisündmuste piletite edasimüüja Piletilevi soovib siseneda transpordipiletite müügi ärisse.
- Praamijärjekord Hiiumaal Heltermaa sadamas. Foto: Julia-Maria Linna
Ettevõtte juhi Jaanus Beilmanni sõnul saaks Piletilevi ligi 20aastast kogemust kultuurisündmuste piletite müügisüsteemi arendamisel edukalt rakendada ka transpordipiletite äris.
Beilmanni sõnul otsib Tallinna Sadam, kes hakkab 2016. aasta sügisest haldama praamipiletite veebipoodi, praegu sobivat IT-lahendust. “Oleme teinud Tallinna Sadamale ettepaneku, et Piletilevi soovib osaleda praamipiletite müügilahenduse pakkumisel. Tänast praamipiletite müügisüsteemi kasutajasõbralikkust annab korralikult parandada. Oleme veendunud, et sadam säästaks sel moel mitmesaja tuhande eurose kulutuse pealt, mis tuleks teha täiesti uue korralikult toimiva veebipoelahenduse loomiseks, või ka olemasoleva parendamiseks,” ütles Beilmann pressiteate vahendusel.
See muudaks tema sõnul praamipiletite soetamise kättesaadavamaks ka näiteks lähiriikide turistidele.
Piletilevi müügisüsteemi ja veebilahenduste kaudu müüdi 2014. aastal 2,5 miljonit piletit. Suuremateks kasutajateks on Vanemuine, Pimedate Ööde Filmifestival, Eesti Jalgpalliliit, Eesti Pärimusmuusikakeskus, Positivus festival, hokiklubi Riia Dünamo ja teised.
Piletilevi veebipoe igakuine kasutatavus küündib 650 000 külastuseni. Balti riikidest on Piletilevil 413 müügipunkti, millel on aastas üle 15 miljoni kasutaja.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.